سرخط خبرها

آمادگی ۱۰ هزار تاکسی برای خدمت‌رسانی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در مشهد

  • کد خبر: ۱۷۶۱۲۴
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳
آمادگی ۱۰ هزار تاکسی برای خدمت‌رسانی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در مشهد
سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد از آماده‌باش ۱۰ هزار از ناوگان تاکسیرانی درون‌شهری مشهد برای تاسوعا و عاشورای حسینی جهت خدمت‌رسانی به زائرین، مجاورین و خادمین بارگاه منور رضوی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز - اکبر فلاح  دراین خصوص گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در دهه اول محرم تاکسی‌های مبادی ورودی شهر از جمله پایانه مسافربری امام رضا (ع)، راه‌آهن و فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد افزایش خواهد یافت.

وی افزود: همچنین قبل از شروع ماه محرم تعداد تاکسی‌های فعال در اطراف حرم مطهر و منطقه ثامن افزایش محسوسی داشت تا عزاداران حسینی در کمترین زمان ممکن از خدمات ناوگان تاکسیرانی بهره‌مند شوند.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی شهرداری مشهد در ادامه به تشدید بازرسی‌ها و نظارت بر عملکرد ناوگان تاکسیرانی دراین ایام اشاره و خاطرنشان کرد: بر همین اساس کنترل و پایش فعالیت تاکسیرانان از طریق ۱۰۰ نفر از عوامل اجرایی سازمان با ایجاد ۴ حلقه نظارتی و ۲۰ اکیپ گشت خودروی و موتوری، گشت مشترک با سازمان صمت جهت نظارت بر اعمال نرخ مصوب، استفاده از تاکسی‌متر، فاکتور سفر و همچنین ایجاد طرح کنترل نامحسوس نظارت دراین ایام اجرا می‌شود.

فلاح به فعالیت شبانه‌روزی نیرو‌های اجرایی و نظارتی خطوط اشاره و اظهار کرد: راه‌اندازی ۱۰ جایگاه دریافت شکایات و همچنین نظارت ویژه‌بر عملکرد شرکت‌های مدیریت خطوط و شبکه‌های بیسیم از دیگر اقدامات برنامه‌ریزی‌شده برای خدمت‌رسانی بهتر به عزاداران اهل‌بیت علیهم‌السلام است.

وی اضافه کرد: همچنین نصب برچسب اطلاع‌رسانی کرایه بر اساس تاکسی‌متر یا فیش سفر در داخل تاکسی‌ها، تقویت ناوگان از طریق شبکه بیسیم و تاکسی‌های موقت، آماده‌باش و فعالیت شبانه‌روزی اپراتور‌های شبکه بیسیم و همچنین لغو مرخصی برون‌شهری تاکسی‌های مشهد از دیگر اقدامات پیش‌بینی‌شده دراین روز‌ها است.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->